مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-15سياسي

371 امین شهید| نامی که در آخرین لحظات به لیست شهدای 25 آبان اضافه شد


برادرزاده یکی از شهدای عملیات محرم می گوید: آخرین تابوتی که وارد میدان امام(ره) می شود تابوت عمویم بود و حتی اسمش در لیست شهدا نبود و بعد اضافه می کنند اما جز اولین شهدایی بود که از میدان خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در کتاب تاریخ اصفهان صفحات طلایی فراوانی وجود دارد که در هر صفحه ایثار ، ولایت مداری و حضور از کلمات کلیدی آن و 25 آبان یکی از مصادیق این واژگان است.

دوشنبه 10 آبان ماه سال 1361 بود که در ساعت 22 و 8 دقیقه هم رزمان حسین(ع) با رمز یا زینب(س) دل هایشان را عاشقانه به امواج خروشان رودخانه دُوِیرِج زدند اما شاید آن لحظات هیچ کس نمی دانست که 370 تن از این عشاق حماسه ای بسازند که پس از گذشت 41 سال همچنان ورد زبان مردم باشد.

  مردم همیشه در صحنه و پای کار اصفهان، در روز 25 آبان سال 1361 علی اکبرهای خود را به خاک سپردند و عصر همان روز قاسم ها و عبدالله هایشان را راهی میدان نبرد کردند و همان روزها بود که امام امت در رسای این حماسه می گوید همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود 370 نفر را تشییع کردند، مع‏ ذلک همین شهیدداده ها و داغ‏دیده ها به خدمت خود به اسلام ادامه می دهند.

در کجای دنیا می توانید جایی را مانند استان اصفهان پیدا کنید؟   و اکنون پس از گذشت 41 سال از این حماسه به سراغ خانواده 371 امین شهیدی رفتیم که در 25 آبان بر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

371 امین شهید| نامی که در آخرین لحظات به لیست شهدای 25 آبان اضافه شد

371 امین شهید| نامی که در آخرین لحظات به لیست شهدای 25 آبان اضافه شد